Cu Robert ma stiu de ceva vreme, chiar daca pusti fiind eram in gasti diferite datorita celor doua blocuri care ne desparteau. Timpul ne-a reunit, ca si pe altii din cartier, devenind “gasca de la bara”. Omul asta a avut intotdeauna dor-de-ducă, o neliniste ce-l activa mereu. Dupa libertatea castigata in ’89, a incercat varii si multe activitati. Meseria de receptioner pe vapor probabil l-a satisfacut cel mai mult, vazand si strabatand Europa de-a lungul Dunarii, si financiar desigur. Cand Robert ne-a spus ca lasa dracu’ Bucurescii, vinde tot si pleaca la Plaiul Foii, multi au zambit, stiindu-l capabil, multi n-au crezut pana cand n-a facut acest lucru. Estimp omul nostru a devenit oaresicum celebru, datorita unei intamplari, fericite pentru el – ca a scapat teafar, nefericite in sine – naufragiul vaporului Costa Concordia(multumesc lui Guus pentru corectura), unde el se duse sa mai castige un ban, desi de cand s-a mutat la Plaiul Foii jurase ca nu mai pleaca…Acum roiesc televiziuni si se baga in seama pe langa realizarile omului. Ma bucur sincer pentru el, o publicitate gratis este binevenita. O poveste pe larg ceva mai incolo, deocamdata atat
era vorba de COSTA CONCORDIA.
per niente, prego…
Costa e compania si Concordia e nava…si mai vroiam sa merg in croaziera cu ei, beah
dar tot o sà merg, cu MSC, care se pare cà sunt nemti la origine…si mai bune preturi si chiar mai bune rute.
a, Costa e o companie Americanà…dar cu siguranzà proprietarul e de origine italianà…???!!!
msc are sediul central la geneva
aha, tot prin zonà…